آسیب رطوبتی یکی از چالش های اساسی در روسازی های آسفالتی گرم (HMA) در مناطق سردسیر است. حساسیت رطوبتی تمایل مخلوط های آسفالتی به عریان شدگی است که می تواند مقدمه ای بر ایجاد خرابی هایی از قبیل ترک خوردگی، شن زدگی و به ویژه شیارشدگی باشد در این پژوهش سعی شده است پس از تعیین قیر بهینه با استفاده از افزودنی نانولوله کربنی تأثیر این افزودنی با میزان 1%، 2% و 3% بر پارامترهای آزمایش مارشال و رفع مشکل عریان شدگی و چسبندگی بین قیر و سنگدانه ها در مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح نشده در شرایط رطوبت زیاد و تحت سیکل های ذوب و یخ و اشباع با آب بررسی و مقایسه شود.

 

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

ادامه مطلب


مشخصات

  • دانلود + ادامه مطلب (منبع اصلی)
  • کلمات کلیدی: مخلوط ,آسفالتی ,مخلوط آسفالت ,مقاله ارزیابی ,عریان شدگی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارشدهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آبلوموف نامه نگاری و عریضه نویسی در سرپل ذهاب عاشقانه نامه ای به او مدرسه خانه ای سرنوشت ساز روغن خراطین اصل دانلود آهنگ بلوچی رایگان انجام پروژه هایdatabase ماشین ها و موتور کلینیک لیزر